Feiringer på rekke og rad



Det har vært en hektisk, men kjekk tid i det siste.
Den ene feiringen blir avløst av den neste. Det har vært morsdag, Rebekka har hatt bursdag, det har vært Valentinsdag og Charlotte har hatt bursdag. Alt på en uke!
Morsdagen har jeg skrevet litt om tidligere, så det trenger jeg ikke si så mye mer om. Rebekka ble 13 år, og feiret dagen med 20 jenter fra skolen. Hun hadde utkledningsparty der alle skulle kle seg ut som noe på første bokstaven i navnet sitt. Rebekka fikk låne russedressen som Charlotte hadde for noen år siden og Sigmund sin russelue (fra 1994!!).  Syns det var et bra antrekk. Andre kom som nerd, sportsutøver, Ole Brum mm. Mange flotte antrekk  Det ble servert taco, som er veldig greit å forberede til så mange. I tillegg  passer det for de fleste, enten de ikke spiser svinekjøtt, eller de har diverse allergier. Rebekka konkluderte med at dette var den kjekkeste bursdagen hun noen gang hadde hatt, så da er vi fornøyde begge to.

Endelig tenåring, Rebekka!

Siden Rebekka feiret dagen sin på selveste Valentines dagen, ble det ikke noe ekstra feiring i forhold til det (pleier egentlig ikke å feire Valentines heller). Ikke annet enn av mannen min og jeg koste oss med søte dråper fra en flaske kjærlighets vin.



Fikk også et utrolig herlig kort av minstejenta mi som hun hadde laget på SFO. Sånt blir man både rørt og glad for å få.


I går ble Charlotte hele 22 år. Vanskelig å fatte at det er lenge siden jeg holdt min førstefødte datter i armene for første gang. Hun kom hjem på middag og kake, så da ble det en liten minifeiring på henne også. Hun har invitert oss på kake til søndag. Da skal besteforelde også komme og samtidig få se leiligheten som
har kjøpt sammen med kjæresten.

En ting er i allefall sikkert. Samme hvor travelt jeg har det.... Jeg er utrolig stolt av jentene mine. De er flotte, og det beste som har hendt meg!

Gratulerer med 22 års dagen Charlotte!



Ingen kommentarer: