Nytt år, gleder, sorger og nye muligheter

Det har vært en travel start på det nye året. Sammen med Klinikk Hausken, har min arbeidsplass, Haugesund Fertilitetssenter vært vertskap for en stor kongress ved Haugesund Maritime Hotell.
NFS (Nordic Fertility Society)- kongressen ble meget vellykket både faglig og sosialt, og det gleder å få så mange positive tilbakemeldinger fra deltakere. Vi har tross alt jobbet iherdig med å få alt på plass i 1-2 år.
Midt oppi dette ble turen til Stavanger tung, da Sigmund og jeg deltok i et siste farvel til Sigmunds kjære søskebarn som lillejuleaften desverre måtte gi tapt mot kreften. Ord blir fattige i en sådan stund, og våre tanker går til hennes mann og barn.

Da kongressen var over, var det å ta frem avtalen som min datter, Susanne og jeg bestemte oss for.
Vi skal ha snopefri fra 6. januar til 1. april! Etter en relativt ensporet matvei i desember, mener vi at det trengs! Snopefri-avtalen går ut på å ikke spise godteri, chips, kaker og snacks. Brus er heller ikke lov. Eneste unntaket er når vi er i selskap. Da kan vi unne oss et lite kakestykke.. hehe..
Den av oss som bryter avtalen - må spandere middag på den andre i en bedre resturant.
Dersom vi begge holder avtalen går vi ut å spiser en bedre middag likevel, men betaler for oss selv.
Det har nå gått en uke og fristelsene har vært mange, men så langt - så bra!

I går hadde jeg en kjempegøy dag sammen med Susanne, Rebekka og min skjønne niese May Kristin.
Vi var på Model Lab! Der ble vi sminket og fotografert i forskjellige positurer. Morsomt!
Vi ble først registrert før vi ble satt i sminken. Håret fikset vi selv, eller for hverandre. Etter en del venting ble vi ropt opp av fotografen og fotoshooten kunne begynne.
Det ble vanskelig å velge bilder, for det ble tatt så mange. Her er i hvertfall et lite knippe.
God fornøyelse :)


 


 
 
 

 

Ingen kommentarer: