Nytt bloggliv!?

Ja, nå har jo denne bloggen ligget "dø" en stund, så kanskje det er på tide å blåse litt liv i den igjen.
Scrapping var utgangspunktet da jeg startet, men den hobbyen har også fått hvile lenge. Så nå er tanken rett og slett å skrive om det som skjer rundt meg og det som opptar meg her og nå.

Som de fleste andre, går det nå i juleforberedelser hos oss. Huset skal pyntes, kaker skal bakes og gaver skal pakkes. Dersom man ikke stresser for mye og legger for mye press på seg selv, så blir dette ei koselig tid ;)

De siste to dagene har jeg ikke vært helt i toppform, så sofaen har vært min gode venn. Da blir det lille overskuddet brukt til noe fornuftig.
Har hengt opp en fin ny lampe i gangen :)
Det er bare en liten detalj i et relativt langvarig oppussingsprosjekt...
Vi har byttet kjøkken, og kjøpt inn nye dører til hele overetasjen. En liten garderobe har fått noen strøk med maling og stua har fått helt nye møbler. Flere rom står for tur, så hvor eller når det ender, vet jeg ikke.

Vel... Med dette vil jeg ønsker dere alle en flott førjulstid!

Ingen kommentarer: