En scrappet hermetikkboks


En tom hermetikkboks kan brukes til så mangt.
Denne har jeg kledd med et mønsterark jeg likte godt, malt med hvit akrylmaling og surret rundt noen bånd ;)
Hva den skal brukes til, vet jeg ikke enda, men mulighetene er mange...
en blomsterpotte, til blyanter og penner etc.

Denne boksen var forøvrig mitt bidrag til 1 års jubileumskonken "Andre prosjekter" på Glitter & Stas, og jammen gikk den av med flest stemmer.
Tusen takk til alle dere som var inne å stemte på denne!

2 kommentarer:

kine sa...

kjempefin :)du får altids bruk for den til noe,som du sier kan de brukes til så mangt :)

Rita Pepita sa...

Kjempefint boks!!! har du gjort noe med innsiden?
Har du bare baset med acryl?

har mange hermetikkbokser med lokk jeg har lyst å utnytte, men leter rundt etter tips og triks =))