Overraskelse!!

I dag har jeg en liten overraskelse for mannen min :)
Han er akkurat nå på vei hjem fra Oslo, der han har vært i forbindelse med jobb.
Denne reisen fikk jeg rede på for ett par uker siden og da det etterhvert gikk opp for meg at jeg hadde fri denne dagen, fant jeg på noe lurt ;)

Som tidligere nevnt har vi en del oppussingsprosjekter på gang, og nye innedører har stått høyt på ønskelisten en stund. Dørene har stått lagret i kjelleren noen måneder (!), og nå syns jeg det var på tide å få dem på plass :)

Jeg la inn en notis på "Mitt anbud" og hadde vel mer eller mindre gitt opp å få snekker da det plutselig tikket inn en mail rundt klokken 22 i går kveld. For ikke å vekke oppsikt, tok jeg mobilen med meg på badet og mailet litt fram og tilbake med snekkeren. Vi ble enige om at han kom tilbake med endelig tilbud på morgenkvisten. Det tikket inn en ny mail klokken 8 i morges, og klokken 10 sto to hyggelige karer på døren. Hurra!! :)

Nå sitter jeg her og er strålende fornøyd med nye dører i hele overetasjen (se før- og etterbilder under), og venter spent på reaksjonen til Sigmund :)

På mandag var jeg så heldig å få en kjempeflott trollhassel-gren av min skjønne kollega Grethe.
Den ble plassert i taket over stuebordet, og er nå pyntet med Karen Blixens julefigurer og snøfnugg laget av Martine.

Det er mye å glede seg over om dagen, men nå venter jeg bare på min kjæreste og bestevenn. Håper han blir fornøyd...

God onsdags kveld til dere alle!

Dører fra 1970

 
Nye dører :)
 
Trollhassel


Ingen kommentarer: