SUURT!

Det er surt med sitronsaft ;)

5 kommentarer:

Nina sa...

For et herlig bilde ;)) Kjempe fine sarte farger. Du er så flink! ;o)

pia iris sa...

denne er kjempeflott og har en morsom historie som jeg har hørt.
morsomt ilde ja.
ha en flott pinsehelg

Nina sa...

Får vi høre den historien da tro.... ;))

Mona Iren sa...

Ikke så mye å fortelle egentlig, men altså..
Jeg løftet litlå opp til kjøleskapet og spurte om det var noe hun ville ha, hun pekte på sitronsaft-flasken og hun skulle selvfølgelig få smake.
Første skjeen gikk ned med en skikkelig grimase (som bilde viser), så spurte hun etter mer!!
Jaja.. helte oppi t-skjeen igjen, men da kan jeg love at det kom fort ut igjen.
Jeg måtte jo ha en liten skje med sitronsaft jeg også, da... og ja.., som om jeg ikke visste det fra før, sitronsaft er suuurt!! ;)

Nina sa...

Tihi ;)) Reaksjonen var MER ja! Pinsen min fikk smakt på chili en gang han, det gjorde vondt det! Ble dessverre ikke foreviget på bilde!
Ha en super dag! :o)